MADE BY: Cédric Huurnink
NES Health Therapie Hoe werkt de NES scan? De NES scant door de hand op de scanner te plaatsen. De resultaten worden direct weergegeven op de computer. De scan geeft een analyse van 150 verschillende factoren in het lichaam. Zo is te zien; de energie van je lichaamsorganen, de meridianen, toxines, elektromagnetische straling, emoties, shocks en trauma’s, gevoeligheden, spijsvertering en intolerantie voor bepaalde voedingsmiddelen en nog veel meer. Tijdens de behandeling analiseer ik de resultaten, waarna ik een op maat gemaakt behandelplan adviseer. Veel ziektes en problemen worden immers veroorzaakt door vastzittende emoties. Stress en vermoeidheid zijn vaak het gevolg van een druk en jachtig leven. Hierdoor ontstaan ziektes, energieverlies, lusteloosheid en allerlei andere klachten. NES Health Therapie bestaat uit drie stappen:    • Het opsporen van de oorzaak van het probleem met de NES-scan • • Verwijderen van blokkades met de miHealth • • Innameprotocol voor eventueel Infoceuticals en/ of supplementen • NES Health therapie is geschikt voor kinderen en volwassenen.
MiHealth Behandelingen met de MiHealth De miHealth stuurt elektromagnetische frequenties/pulsen naar het weefsel dat geblesseerd is. Om het zelfherstellend vermogen van het lichaam te stimuleren en ontstekingen te verminderen. De miHealth kan het lichaam ondersteunen en zorgen voor een sneller herstel. Het helpt blokkades op te heffen en de energiestromen te corrigeren. Het is snel, pijnloos en effectief. De miHealth kan onder andere ingezet worden voor: • Spier- en gewrichtsklachten • • Na intensieve sport•Sneller herstel botbreuken •  • Voor ontspanning•Herstel littekenweefsel • Infoceuticals Iedere Infoceutical is een energetische remedie, ze bevatten gefilterd water en micromineralen die plant-gerelateerd zijn. Deze micromineralen krijgen een imprint met bio-informatie die direct de verstoringen helpt corrigeren. De Infoceuticals zijn effectief omdat ze gelijk een perfecte match maken met het orgaan van het lichaam. Ze helpen bij het opruimen van blokkades en verstoringen en ondersteunen het lichaam om weer in balans te komen. Met de infoceuticals gaat de behandeling thuis door.
Natuurgeneeskunde Kinesiologie Natuurgeneeskunde kinesiologie is een manier om mensen energetisch in balans te brengen met behulp van natuurlijke middelen en daarmee bij te dragen aan een gezond en volwaardig leven. Het lichaam voelt, signaleert, registreert en reageert op voedsel, nachtrust, beweging, ademhaling, werkdruk, spanning, gedachten en emoties. Ons lichaam kan ons belemmeren en stimuleren ten aanzien van ons bewustzijn, creativiteit en vitaliteit. Hiervoor hebben we diverse methodieken zoals: • Fytotherapie • Oftewel genezen met planten. Daarbij worden uitsluitend plantaardige geneesmiddelen toegepast. De fytofarmacie maakt gebruik van plantenmaterialen in diverse vormen, zoals kruiden, tincturen, tabletten, etherische olie, sappen en thee. • Orthomoleculair  Door allerlei tekortkomingen in ons dagelijks voedsel door verkeerd voedsel, te weinig of te veel voedsel, te vet, te zoet, te zout enzovoort is de kans groot dat er een tekort ontstaat in bepaalde vitamines, mineralen en sporenelementen. Deze tekorten kunnen leiden tot gezondheidsproblemen. • Voeding • Voedsel dat niet goed voor je is en wat je slecht verdraagt, kan allerlei klachten veroorzaken. Het lichaam kan dit voedsel niet goed verwerken en raakt uit balans en dit kan weer leiden tot verschillende klachten zoals vermoeidheid, hyperactiviteit en stress.
Geactiveerde Zuurstof Therapie Active-air is een medisch toestel waarmee de ademlucht wordt verrijkt met extra energie, ook wel bekent als spirovitalisatie. Toepassing van deze therapie leidt tot een verbetering van de zuurstof benutting en gelijktijdig tot een verhoging van de energieproductie in het lichaam. De geactiveerde zuurstof therapie wordt zowel preventief als therapeutisch ingezet bij diverse ziektebeelden, zoals: • chronische vermoeidheid • • COPD • • Burn-out • • Stress • • Allergieën • • Slaapstoornissen • Active Air Therapie kan voor mensen in alle leeftijdscategorieën een bijdrage leveren aan de verbetering van vitale functies als het immuunsysteem, de bloeddruk, de stofwisseling en het hormoonsysteem. Geactiveerde zuurstoftherapie is een volstrekt natuurlijke therapie, waarvan geen bijwerkingen bekend zijn.
PRAKTIJK ANGELIET